tiistai 27. toukokuuta 2014

PERFECT TRENCH COAT


Ajattelin, että voisi olla hyvä aika näille asukuville, jotka ovat helteiden ajan saaneet odottaa arkistoissa. Tuskin nimittäin kukaan haluaa katsella mekkoa yhdistettynä housuihin, kun paahtavan auringon alla voi kulkea sääret paljaana ja vaikka avojaloin jos huvittaa. Toisaalta olisi ehkä maailman ihaninta viettää intiaanikesää tästä syyskuuhun asti, mutta olen salaa iloinen, että pystyin näiden säiden myötä kaivamaan tuon uuden kauniin trenssini edes muutamaksi päiväksi käyttöön. Trenssini vyö on näiden kuvien jälkeen kerennyt kulkeutua tyttöjenviikonlopun myötä jos jonkinmoisiin seikkailuihin ja taitaa olla menetetty tapaus,  mutta voin aina leikkiä oman elämäni supermiestä liehuvassa trenssissäni. Batmaaan!



trench coat & scarf - H&M
dress - VILA
pants - DR DENIM
watch - GUESS
boots - DINSKO

 Tänään päätin suunnata kulkuni myös pitkästä aikaa salille. Parin viikon flunssan jälkeen mun oli pakko laittaa itseni vielä viime viikoksi liikuntakieltoon, jotta sain kouluhommat hoidettua. Olen meinaan maailman taitavin laittamaan treenaamisen kaiken muun edelle, vaikka oikeasti olisi miljoona asiaa hoidettavana ja mieletön kiire. Tai ehkä kysymys taitaa pohjimmiltaa olla hommien välttelystä. Tiedätte varmaan, kun tentin lähestyessä, esimerkiksi asunnon perinpohjaiseen siivoamiseen alkaa kummuta jotain täysin selittämätöntä energiaa?

Treenaamisessa on kyllä jotain aivan maagista. Sitä mukaan kun kädet alkavat tuntua makaronilta ja naama muistuttaa tuota tiiliseinää, alkaa mieli keventyä ja lähtökohtaisesti ihan kaikki hymyilyttää. Treenin jälkeen ei edes enää harmittanut niin paljoa, että ei onnistuttu saamaan koko vuoden odotettamillemme Naamoille lippuja yli tunnin jonottamisesta huolimatta. Olen täysin vakuuttunut, että jostain onnistumme ne itsellemme vielä haalimaan ennen heinäkuun loppua!

Mua rupesi vielä entistä enemmän hymyilemään kun joku nainen tuli pukuhuoneessa sanomaan, että oli ilo seurata mun treenaamista. Mun perinteiseen suomalaiseen tapaan vastatessa kohteliaisuuteen höpöttelemällä tauoista ja monen viikon rappiosta, hän sanoi vielä, että olen varmaan treenannut jo pitkään. Hämilläni, mutta otettuna luikin äkkiä pois pukkarista. Tosin totuus mun fitness elämäntavasta tuli esiin viimeistään siinä vaiheessa, kun kotiin päästyäni menin keittiöön tekemään palkkaria ja ajatuksistani havahtuessa löysin itseni pitelemässä kädessäni jääkaappikylmää suklaalevyä. Baby steps.



4 kommenttia :

  1. Sussa on mielettömän paljon samaa näkyä kuin Celina Sindenissä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan kun mua teininä ärsytti kun en kuulemma näyttänyt keneltäkään julkkikselta :-DD Kiitokset, melkoinen kohteliaisuus tulla verratuksi tuollaiseen kaunottareen!

      Poista
  2. apua millon sä oot palannut blogin pariin, IHANAA! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä ollaan jo hetki oltu(-: Haha ihana kuulla, että siellä tykkäillään <3

      Poista