maanantai 9. joulukuuta 2013

HELLO BLONDIE

Hiusteni suhteen olen ihan mahdoton. Kyllästyn aina hetkessä ja olenkin käynyt kaikki lävitse varmaan jokikisen hiusvärin mustan ja platinanvaalean välillä. Shokkipunaiset ja oranssitkin on kokeiltu, ah niitä  ihania teiniaikoja! Sainkin taas vahvan vision, siitä kuinka vaaleamman hiusvärin onkin edottomasti tultava nyt elämääni. Linnanjuhlia katselinkin Nikon vanhempien herkkuja notkuvan pöydän ääressä vaalennusaineet päässäni. 

Aussie lähettikin mulle paketin uutuushoitoaineitaan aika sopivaan saumaan. Olen aina pitänyt kovin Aussien tuotteiden tuoksusta ja näitä jätettäviä hoitoaineita suihkutteleekin mielellään hiuksiinsa pitkin päivää. Nämä kutrini kun tarvitsevat todella kosteutusta ja hoivaa (ja ovat kaikista hoitsikoistakin huolimatta aina ihan sikin sokin solmussa). Aussie Miracle Recharge Moist -suihketta käytänkin heti suihkun jälkeen märkiin hiuksiin ja Luscious Longia suihkuttelen kun haluan hiukseni jälleen kuosiin päivän mittaan.

Onhan tämä vaaleampi pehko vaan freesi. Ja niin mun juttu!


Aussien hiustenhoitotuotteet saatu blogin kautta. 

6 kommenttia :

  1. Hyvältä näyttää. Eihän tämä niin vaalea ole kuin mitä joskus sulla on ollut? Se taisi olla vähän liikaa, mutta tämä sopii, niinkuin tummakin minusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tää niin vaalea ole tosiaan, vaikka joku kaipuu mulla on ihan vaaleisiin hiuksiin tullut :-D Mutta ainakin tummaan verrattuna sitä näyttää vaaleissa hiuksissa meikittäkin ihan ihmiseltä ja ei ole samanlaisia kalju-tyvikasuongelmia, niin pidän tästä vaihtoehdosta kyllä kovin (-:

      Poista
  2. IHANAT! Jos joskus joku kysyy millaiset unelmahiukseni ovat niin näytän nää kuvat !! :D

    VastaaPoista
  3. OIkein ihana sävy hiuksissas, sopii sulle hyvin. :)

    Aussien tuotteet on parhaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! (-:

      Aussien tuotteet kyllä on! Olen erityisen rakastunut niihin 3 minutes miracle tehohoitoihin ja nämä suihkeet pääsivät kyllä heti toiselle sijalle niiden jälkeen, sillä mulla on pakkomielle käyttää mielettömästi hoitoiaineita hiuksiini! :-D Ja se kiiltoseerumi kiharille hiuksille Aussielta on myös erinomainen!

      Poista