sunnuntai 3. marraskuuta 2013

SWIMMING POOLS

Mä olen vähän sellainen innostujatyyppi. Olen innoissani milloin mistäkin ja yleensä ihmiset mun ympärillä naureskelevat mun ylitsepursuavuudelle. Olen ollut vähän eriskummallisenkin innoissani syksyn aikana hatuista. Toiveikkaana olen uloslähdön hetkellä lisännyt ties minkä räppikäpin muutenkin jo sekamelskaiseen asuun, johon olen halunnut pukea kaiken. Hel Looks -vihjausten saattelemana olen kuitenkin kiikuttanut hatun ystäviensä sekaan hyllylle ja lähtenyt liikkeelle hatuttomana. Tähän asuun se kuitenkin pääsi mukaan suojelemaan tihkusateelta. 

Olen myös aivan täysin vakuuttunut, että mun pitäisi värjätä hiukset hattaraisiksi. Sellaisiksi maailman söpöimmiksi vaaleanpunaisiksi. Miehillä vaan tuntuu olevan mitä kummallisimpia asenteita tuollaisia hiusoperaatioita kohtaan ja ainakin Niko vaan pyörittelee päätään mun prinsessahiusunelmalle. Itse olen kyllä kovin rakastunut ideaan juuri nyt. Hiuksethan ne vain ovat.

Vyö & Nahkatakki - H&M
Neule - Soaked in luxury (Duetto)
Laukku - Furla
Nilkkurit - Dinsko

Viikonloppu oli kerrassaan loistava. Pääsimme perjantaina kiskomaan naamiasasut niskaan ja lauantaina bailaamaan kauan odottamallani keikalla Lutakossa. Päästin myös sisäisen fangirlini valloilleen, olin varmasti supernolo ja pyysin Paprua kanssani yhteiskuvaan. Tapasin myös monia ihmisiä pitkästä aikaa ja ensi viikkoni taitaakin täyttyä ruokabileiden  lisäksi kahvitreffeistä tyttöjen kanssa. Nyt onkin parasta maailmassa kaivautua hyvien viikonloppumuistojen kanssa kainaloon odottelemaan Siltaa. Yhdessä kaikkien päättömien höpöttelyjuttujeni kanssa. 

8 kommenttia :

  1. ihana asu ! ja noi koivet, taivas varjele.

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Toi on mulla kyllä nykyään melkein aina asussa kuin asussa! Se on ihan lemppari!

      Poista
  3. sulle kyllä varmaan kävis hattaranväriset hiukset! ihana asu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin hetken ihan varma, että toteutan tämän ideani, mutta nyt on iskenyt jotenkin pupu pöksyyn! saahan ne toki aina värjättyä takaisinkin, mutta saa nähdä miten uskaltaudun!

      Poista
  4. oi miten kiva, mutta simppeli asu :) pakko vielä sanoa, että oli ihana törmätä suhun eilen GM:ssä. Olit luonnossa vielä ihanampi, kuin mitä netin välityksellä saa. Pointsit kotiin myös siitä, miten ystävällinen ja mukava olit ja hoidit meidän kenkälapunhukkumisen hyvin! Kiitos vielä varmaan tuhannennen kerran siitä ja mukavaa syksyä sinulle :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos miljoonasti tästä kommentista! Piristi ihan hullusti mieltä (--: Oli kyllä ihana, että tulit juttelemaan! Ja tottakai teidän oli ne kengät saatava, kun se lappu hukkui ihan silmieni alla! Toivottavasti tulee huiput kengät!

      Mukavat syksyt sullekin ja kiitos itsellesi! Ihana nähdä, että sieltä blogini lukijoista löytyy noin huippuja tyyppejä! <3

      Poista